Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 26 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

19.01.2020 03:54
sukkel voor dat soort verhalen Antworten

Iedereen, ontmoet mijn goede vriend en nieuwe vader, Luke Kirby. Ik ontmoette Luke voor het eerst in 2008 toen ik als mentor deelnam aan het Team in Training-programma van de Leukemia & Lymphoma Society. We groeiden onze vriendschap tijdens de training Nike Air Max 95 Femme voor de Marine Corps Marathon en blijven bijna dagelijks praten (samen met een paar andere geselecteerde hardlopers, die ik allemaal via Team in Training heb ontmoet). Als marinier, echtgenoot, vader en algemeen goede kerel vind ik Luke een inspiratie voor iedereen die hij ontmoet.

Ik ging bij de Marine Corps toen ik nog op de middelbare school zat en begon te rennen om in vorm te komen voordat ik de scheepvaart uit ging. Uiteindelijk nam ik het naar het volgende niveau, met alles van 5K en 10K races tot halve en volledige marathons. Ik heb ook Adidas Eqt Support Adv Donna enkele 'thema'-races gedaan, zoals Tough Mudders, Krispy Kreme-uitdagingen en Run-A-Mucks.

Wat is je meest trotse hardloopmoment?
Ik moet zeggen dat mijn trotsste moment de finishlijn van mijn 1e marathon (Marine Corps Marathon in 2008) overschreed, die ik voor het goede doel (Team Nike Internationalist Herren In Training) liep ter ere van een collega die vocht (en sindsdien heeft gewonnen) haar strijd tegen) leukemie. Het was een ervaring die ik Adidas Zx Flux Mujer nooit zal vergeten. Tijdens mijn tijd bij Team in Training smeedde ik langdurige vriendschappen en hielp ik geld in te zamelen voor een geweldig doel.

Team in opleiding
Hoe inspireer je je kind om te rennen en / of te sporten?
Ik praat met mijn jonge zoon over rennen en neem hem mee voor korte runs in onze joggingwandelwagen. Hij weet het misschien nog niet, maar hij wordt een ster.

Ik streef ernaar alles te zijn wat ik kan. Ik geloof dat wanneer je ernaar streeft om je best te zijn, je onbewust anderen inspireert om hetzelfde te doen. Wees het voorbeeld dat je wilt dat anderen zijn.

Wat is je meest trotse opvoedmoment?
Zonder twijfel de geboorte van mijn zoon. Ik weet zeker dat er nog veel meer momenten onderweg zullen zijn, maar tot nu Adidas Superstar Herren toe heeft niets in mijn leven vergeleken met het vasthouden van mijn zoon voor het eerst.

Wat is je grappigste ouderschapsverhaal?
Mijn vrouw had voornamelijk meisjes in haar familie die opgroeiden en nooit met jonge jongens te maken hadden gehad. Op een van haar eerste luierwissels begon mijn zoon te plassen (met een indrukwekkend bereik). Terwijl ze doorweekt werd, zakte mijn vrouw uit voor het eerste wat in zicht was, wat toevallig een ontvangende deken was en het gebruikte om de ontploffing te absorberen. De blik op haar gezicht en haar reactie waren onbetaalbaar!

Na een aantal heen en weer e-mails met Jess (aka de grootste coach en vriend ooit), was ze het ermee eens dat ja, ik had de 2 extra kilometers moeten doen, en ja, ik had waarschijnlijk sneller moeten rennen, maar het was oke . Ik bedoel, wat er werd gedaan, was gedaan, en ik kreeg nog steeds veel tijd overeind. Nike Air Max Command Femme Ik vertelde haar dat mijn benen helemaal niet moe waren, en we kwamen overeen dat ik gisteren 8 zou doen, met 6 in het marathon-doeltempo.

Ik was een beetje zenuwachtig om 8 te lopen de dag na het hardlopen van 20, maar toen ik klaar was, voelde ik me zo gelukkig. Elke keer als mijn benen gisteren traag aanvoelden, dacht ik aan hoe ze zich zeker zo zouden voelen in de latere mijlen van de marathon, en dat ik blij zou zijn dat ik het doeltempo op vermoeide benen had geoefend.

Ik ben nog nooit zo lang de dag na een 20-miler gerend, dus dat was een geweldige mentale boost om te weten dat ik dat kan doen.

Ik kreeg deze zomer een e-mail van een vrouw en haar verloofde die hun baan hadden opgezegd om hun dromen te volgen; zij om een ??bakbedrijf te runnen, ontwikkelde hij een iPhone-app voor hardlopen / fitness. Ik ben een sukkel voor dat soort verhalen en ik vond het leuk om ze heen en weer te e-mailen. Ze zijn ook onlangs getrouwd!

Ze Nike Air Max 720 Damen hebben een app ontwikkeld met de naam FitFriend, een doodlopende, eenvoudig te gebruiken app. Meestal ren ik met een horloge, maar soms vergeet ik mijn horloge op te laden, dus ik vind het geweldig om te zien welke andere apps er zijn.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz