Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 34 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

19.09.2019 09:58
laufen keine beeindruckenden Antworten

Terwijl de lopers me leerden kennen, leerden ze elkaar ook kennen. Ik moedigde hen aan om een ??Whatsapp-groep op te zetten om met elkaar te communiceren en hun huiswerk te maken - twee runs buiten de wekelijkse groepsrun. Een zondagochtendrun was snel geregeld en andere ad hoc runs omdat groepsleden beschikbaar waren tijdens de week.

Naarmate de weken Nike Air Max Tavas Femme voorbijgingen en de intervallen langer werden, zag ik mijn lopers van "Ik weet niet of ik dit kan doen" aan het begin van de sessie naar "Ik deed het!" Aan het einde. Kijken hoe deze vrouwen elkaar steunen om dingen te bereiken waarvan ze niet wisten dat ze snel het hoogtepunt van mijn week konden worden.

In week 10 wisten bijna al mijn lopers 30 minuten non-stop te lopen. Een van hen liep de volgende dag haar eerste 5k-race. Een ander groepslid sprak over het gevoel van vrijheid en zelfredzaamheid dat ze tijdens het hardlopen had gevonden. Allen keken achterom en zeiden dat ze niet konden geloven hoe ver ze waren gekomen, van worstelen om twee minuten terug te lopen in week drie, tot 30 kunnen rennen - en er zelfs van genieten!

Vrouwen domineren niet alleen de loopruimte, vrouwen domineren al jaren de loopruimte. (Roep naar alle Nike Air Odyssey Damen mannen die ons vertelden dat onze baarmoeder eruit zou vallen als we slechts 50 jaar geleden over lange afstand renden.) Maar ondanks het feit dat vrouwen de jongens blijven overtreffen, kan het vinden van een hardloopcoach die ook vrouwelijk is moeilijker zijn dan een marathon lopen. Dat is een gekke stad omdat er geen tekort is aan badass dames die coaches rennen.

Er is tenminste geen tekort aan hardloopcoaches voor alledaagse hardlopers. Als je kijkt naar de meer competitieve velden, iedereen, van jeugdclubs tot collegiale en topsporters, ze worden allemaal gecoacht door mannen. Bekijk deze statistieken en vecht tegen de drang om niet alles in brand te steken.

Er zijn eindeloze voordelen aan het hebben van een lopende coach. Van een hardloper worden, werken aan een schijnbaar onmogelijke en gekke doelstelling, nieuwe tools Nike Air Vapormax Mujer verwerven om u te helpen sterker te lopen, tot het hebben van die verantwoordingsfactor, een hardloopcoach kan een waardevolle hulpbron zijn als deze voor u beschikbaar is.

Allemaal super groovy en badass, maar de reden dat ik Coach Stowe revolutionair vind, is omdat ze het krijgt. Ze begrijpt niet alleen wat er nodig is om een ??moordenaar te zijn, maar ze begrijpt dat we rennen voor ons leven. De meesten van ons hebben geen indrukwekkende tijden en we zullen nooit de band breken, we Adidas Zx 750 Damen rennen omdat we iemand hebben verloren. Of ons leven viel uiteen. We hebben onszelf verloren. Of door te rennen, konden we onze kracht zien en voelen en geloven in waar we toe in staat zijn. De lijst gaat maar door en door. Stowe begrijpt het hart en de ziel van een hardloper, daarom denk ik dat ze een van de meest felle coaches is die er is. Dus Nike Air Max 270 Damen volg haar op Instagram, bekijk haar website of neem contact met haar op over coaching omdat ze een coach is om naar te kijken.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz