Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 23 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

22.10.2019 09:46
den Verkehr gesperrt Antworten

Ik liep mijn eerste marathon in Brighton in 2010. Het was het eerste jaar van de Brighton Marathon en ik ging naar binnen nadat ik een plaats Adidas Zx Flux Donna in de Londense marathon had gemist. Ik denk dat dat is hoe de reis van veel lopers begint - en toegang tot Londen en een afwijzing die een Google-zoekopdracht aanspoort om een ??alternatief te vinden.

Destijds was Londen de enige grote marathon in het VK, en hoewel het nog steeds de grootste is, organiseren veel steden nu races met hetzelfde grote racegevoel. Dus als je dat wilt, zijn hier een paar suggesties. Dit zijn races die ik heb gedaan, of die me zijn aangeraden door verschillende hardlopers die ik ken.

Het tweede deel van die vraag is: is het goed voor u? Nou, dat heb ik een beetje in de video behandeld, maar ja, dat kan. Dat is het Nike Air Pegasus 83 Uomo belangrijkste onderdeel. Voor mij draait het allemaal om slim zijn en luisteren naar mijn lichaam. Is hardlopen gewond of riskeer je jezelf te verwonden een streep? Nee. Nu we dat uit het Adidas Superstar Heren spel hebben, laten we er plezier aan beleven. Ik heb altijd al aan herstelwerkzaamheden willen beginnen, en dit is de perfecte kans om dat eens te proberen. Ik wilde ook korte runs mixen als onderdeel van een warming-up voor meer crosstraining (yoga, springtouw, plyometrie) en dit zal me ook gemotiveerd maken om dit te doen. We zullen zien hoe ver ik ga, tot nu toe over drie dagen.

De andere manier waarop ik mijn verjaardagsweekend doorbracht is door een dutje te doen met deze mooie dame. De perfecte manier om mijn eerste verjaardag als vader te vieren.

Deze zomer heb ik twee weken op Sicili? doorgebracht. Ik zat midden in een halve marathontraining, Nike Air Max 2017 Mujer dus hoewel het geen geplande 'loopvakantie' was, was ik op zoek naar plaatsen en manieren om een ??paar trainingsruns te halen. 'en op eigen benen verkennen.

Het was heet op Sicili? in Nike Internationalist Dames september. Dus ging ik vroeg op pad voor mijn runs voordat de temperatuur en de zon te hoog werden. We verbleven vlak bij Via Macqueda, die overdag en 's avonds vol zit met cafés, bars en restaurants die in de stoel zijn terechtgekomen. Maar voordat ze de kans hadden om hun tafels voor de dag te bepalen, is het een populaire plek bij hardlopers. Hardlopen op Sicili? was al populair bij de lokale bevolking en toeristen.

De weg is zo goed als afgesloten voor verkeer en ik liep een stuk minder dan twee mijl van beneden bij het centraal station naar de Engelse tuin en weer terug op een zondagochtend. Het is een lange, rechte weg door het hart van de stad, dus er is weinig kans om te verdwalen.

De hoogte van de gebouwen aan elke kant biedt schaduw die ik nodig had. En de route voert u langs Quattro Canti, Teatro Massimo en Piazza Nike Cortez Heren Pretoria. Allemaal hele leuke afleidingen van hardlopen.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz