Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 22 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

13.12.2019 09:36
dovuto fare affidamento sugli Antworten

Ik werd door een lezer gevraagd dat mijn langste run 18 mijl was en of dit genoeg was. Voor mij was het inderdaad zo. Ik hield hetzelfde tempo aan gedurende de hele 26,2 mijl die ik had afgelegd voor al mijn lange runs - ongeveer 10 minuten miling. Maar iedereen is anders. Sommigen houden van de zelfvertrouwen die het bereiken van 20 mijl in training oplevert.

Een vriend van mij liep de marathon van Londen (als je er zin in hebt, hier is hoe je een plekje kunt krijgen) de week Nike Air Max 97 Mujer nadat ik de marathon van Brighton heb gedaan. Hij zou een paar 20-mijlraces lopen en op koers komen om minder dan 4 uur naar Londen te gaan. Maar op de dag eindigde hij langzamer dan ik. Had hij zijn beste runs in training achtergelaten en niet genoeg in de tank achtergelaten voor de race zelf? Wie weet, maar hij was gestript.

Het ding om te onthouden is dat 18 mijl hardlopen veel van je lichaam kost. Als je 20 mijl rent, haal je er nog meer uit. Het is één ding om zo ver te Nike Internationalist Damen rennen, maar het is iets anders om op tijd te herstellen voor je volgende lange run of de race zelf. Als eerste marathonloper werd mij geadviseerd om op tijd aan je voeten te werken in plaats van afstand voor je langste run en dat deze tijd op voeten niet langer dan 3,5 uur mag zijn. Meer dan dat en u zult moeite hebben om op tijd te herstellen.

Ik wachtte Adidas Nmd Damen op mijn zoon om een ??foto te maken van een koele schimmel die hij op de bosbodem zag groeien, en mijn dochter vloog op haar typische manier het pad af als een drukke kleine vogel. Ze stopte ongeveer 30 meter verderop en schreeuwde weer terug: "Mama, het is hier stil!"

Ik geloof haar, maar ik kan geen stilte ervaren zoals zij. Ik druk mijn oren, bereid het zoemen en jammeren zelfs voor een moment, net lang genoeg voor mij om dit met haar te delen.

Natuurlijk niet. Ik heb in jaren Nike Cortez Mujer geen stilte 'gehoord', leven met tinnitus en gehoorverlies. Vroeger kwam en ging het. Ik zou het hoge gedreun krijgen en het enige dat het zou overstemmen was proberen de toon te matchen met mijn eigen stem. Soms, als ik gewoon kon ontspannen, zou het snel vervagen.

Ik riep haar terug: 'Het is hier zo stil.' Ze antwoordde: 'Nee mama, stil. Niets!"

Ik grijp naar rietjes en vraag mijn hersens om te stoppen met het opvullen van de gaten van herinnerde bosgeluiden, en stel me niets, geen geluid voor.

Tegenwoordig is mijn tinnitus er altijd. Zo nu en dan krijg ik een nieuw geluid dat door het constante geraas gaat en ik hoop dat het kan worden herleid tot iets in de materi?le wereld. Altijd de optimist, ik zal het geluid aan iemand in de buurt beschrijven om te zien of het een geluid van buitenaf of van binnen is. Bijna altijd Nike Air Pegasus 83 Mujer krijg ik een blik van bezorgdheid of lichte verwarring terug. Nee.

Tegenwoordig vind ik het heel moeilijk om mijn dochter te horen praten, tenzij ik ook haar lippen kan lezen. De frequentie van haar stem is een frequentie die ik schijn te hebben verloren. Tegenwoordig moet ik altijd de ondertitels hebben voor films. Tegenwoordig weet ik meer dat ik niet hoor.

Sinds ik een kind was, was ik slechthorend. Ik ben al sinds mijn 19e in en uit hoortoestellen. Ik moest altijd enigszins op mijn andere zintuigen vertrouwen om te navigeren. Als ik in het bos ren, doe ik mijn best om de tinnitusgeluiden te onderscheiden van de andere geluiden. Wind wordt bijvoorbeeld echt vervormd en luid. Wind monopoliseert alle ruimte die bedoeld is voor andere geluiden. Het heeft me jaren gekost om echt uit te vinden waarom ik niet van wind hou, als www.southernbrick.co.uk algemene regel. Het verliest mijn vermogen om mijn gehoor te gebruiken en laat mijn tinnitus vaak uren of zelfs dagen brullen. Water, ik kan geen stromend water horen tenzij ik er gelijk in heb. Ik kijk uit naar de mossen die veranderen en naar de planten die graag in de buurt van water groeien om te verdikken. Dat is hoe ik weet dat ik op een stroom kan komen.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz